Piškotki

Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke. Ali se strinjate da na vaš računalnik naložimo piškotke?

Več o tem

Nadarjeni Natisni

Psihologi iz Svetovalnega centra za otroke, mladostnike in starše Maribor sodelujemo s številnim OŠ v Mariboru in okolici tudi pri uresničevanju Koncepta za odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli (1999), saj večina OŠ nima redno zaposlenega psihologa. Postopek poteka v 3 stopnjah:

  1. evidentiranje, ki ga opravi največkrat učitelj na osnovi različnih kriterijev (učni uspeh, izjemni dosežki na različnih področjih, rezultati tekmovanj, mnenje učitelja in šolske svetovalne službe);

  2. identifikacija, ki zajema učiteljeve ocene na ocenjevalnih lestvicah, dosežek na testu sposobnosti in na testu ustvarjalnosti.
    Kot nadarjeni so identificirani tisti učenci, ki na vsaj enem od kriterijev dosežejo nadpovprečen rezultat, ki sodi na 90. percentil ali več glede na vrstnike (imamo slovenske norme) oz. po rezultatih sodi med zgornjih 10 odstotkov. Ugotovitev, da je učenec nadarjen,  se sprejme na sestanku razrednega učiteljskega zbora, na katerem poleg učiteljev sodeluje tudi šolska svetovalna služba, koordinator za nadarjene in psiholog.

  3. seznanitev staršev in pridobitev njihovega mnenja o otroku ter soglasja za pripravo individualiziranega programa (IP) za delo z nadarjenim učencem.

Šolam iz občin, ki nas financirajo obračunamo le materialne stroške testov in potne stroške, za ostale šole po dogovoru.

Več informacij o odkrivanju in delu z nadarjenimi učenci najdete na strani Ministrstva za šolstvo in šport.